راه اندازی ستاد پاسخگویی به درخواست های مردمی در اداره کل راه و شهرسازی گلستان

لینک کوتاه خبر: https://golestanp.ir/?p=412869کپی به کلیپ‌بورد

مدیرکل راه و
شهرسازی گلستان گفت: ستاد پاسخگویی و پردازش درخواست های مردمی در دور دوم
سفر رئیس جمهور با رویکرد پاسخگویی به نامه های مردمی در حوزه راه و
شهرسازی در محل اداره کل راه و شهرسازی گلستان راه اندازی شد و آماده
پاسخگویی به مردم می باشد.

به
گزارش اداره ارتباطات و اطلاع رسانی راه و شهرسازی گلستان، مهدی ملک
مدیرکل راه و شهرسازی استان اظهار کرد: در طی دور دوم سفر هیات دولت به
گلستان ستاد ارتباطات مردمی وزارت راه و شهرسازی در این استان و در شهر
گرگان برپا شد.

وی
افزود: در این ستاد ارتباطات مردمی، تعداد ۵۵ نفر از مدیران ستادی و
سازمان‌ها و شرکت‌های وزارت راه و شهرسازی در استان گلستان حضور پیدا کرده و
پاسخگوی مردم استان بودند.

ملک ادامه داد: پس از پایان سفر، نامه ها و درخواست های مردمی در حوزه راه
و شهرسازی ثبت و برای پاسخگویی به مراجع ذیربط ارسال شد.

رئیس
شورای هماهنگی امور راه و شهرسازی گلستان همچنین تصریح کرد: در حال حاضر
ستاد پاسخگویی به درخواست های مردمی در اداره کل راه و شهرسازی راه اندازی
شده و درخواست کنندگان می توانند برای دریافت پاسخ و پیگیری درخواست های
خود به این اداره کل مراجعه کنند.

وی
با بیان اینکه بیش از سه هزار درخواست مردمی طی سفر هیات دولت سیزدهم به
گلستان در حوزه راه و شهرسازی ثبت شده، گفت: ستاد ارتباطات مردمی بهترین
فرصت برای خادمان ملت است تا در دیدار مستقیم و بی واسطه با مردم به مشکلات
و درخواست‌های آنها رسیدگی کنند.

 

گزارش تصویری

جدیدترین اخبار