دریافت 4264 فقره شکایت مردمی از طریق سامانه پاسخگویی اداره کل صمت گلستان

لینک کوتاه خبر: https://golestanp.ir/?p=463030کپی به کلیپ‌بورد
دریافت 4264 فقره شکایت مردمی از طریق سامانه پاسخگویی اداره کل صمت گلستان
مدیرکل صنعت، معدن و تجارت گلستان گفت: طی یکسال فعالیت دولت سیزدهم تعداد 4264 فقره گزارش و شکایت مردمی پیرامون کالا و خدمات از طریق سامانه پاسخگویی اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان گلستان دریافت شده است.
به گزارش روابط عمومی اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان گلستان، درویش علی حسن زاده اظهار کرد: از تعداد 4264 فقره شکایت مردمی رسیده به سامانه پاسخگویی این اداره کل 850 فقره متخلف، 3167 فقره غیر متخلف و 247 فقره رضایت شاکی تشخیص داده شده و بیشترین شکایت های واصله مربوط به نان، خواروبار، تخم مرغ و گوشت مرغ بوده است.
وی با اشاره به تشدید نظارت بر بازار اقلام مصرفی مردم افزود: در راستای کارآیی و اثر بخشی سیاست های ستاد تنظیم بازار، بدون هیچ اغماضی با واحد‌های صنفی که مرتکب تخلفاتی همچون، گرانفروشی، کم فروشی، تقلب، عدم درج قیمت، عدم صدور صورت حساب و تداخل صنفی می شوند برخورد قانونی شده و به مراجع قضایی معرفی می شوند.
مدیر کل صمت گلستان افزود:طی این مدت گرانفروشی، کم فروشی و عدم درج قیمت در صدر عناوین تخلفات صنفی در استان گلستان بوده است.
حسن زاده گفت: سامانه پاسخگویی 124 اداره کل صنعت،معدن و تجارت استان گلستان آماده دریافت گزارشات وشکایات مردمی از تخلفات احتمالی صنوف می باشد.

گزارش تصویری

جدیدترین اخبار