جلسه
شورای اداری استخدامی شهرداریهای استان گلستان با حضور خانم خلیلی مدیرکل دفتر شهری
و شوراهای استانداری، خانم خسروی نماینده سازمان شهرداریها و دهیاریهای کشور ودیگراعضای
کارگروه دردفتر شهری و شوراهای استانداری گلستان برگزار شد.
در این
جلسه طرح 120 پرونده شامل ارتقاع گروهها، انتصاب ، ماموریت، انتقال، و نیز پروندههای
ارتقاع شغلی در سطح ارشد از شهردارها و سازمانهای وابسته مطرح و مورد بررسی قرار گرفت.
در
ادامه مدیر کل دفتر شهری و شوراهای استانداری گلستان در خصوص وظایف وظایف شورای اداری و استخدامی شهردارهای
گفت: از جمله وظایف شورای اداری و استخدامی شهردارهای می توان به موارد ذیل اشاره کرد:
ü نظارت بر اجرای
طرح طبقه بندی مشاغل شهرداریها و سازمانهای وابسته
ü بررسی و اخذ
تصمیم در مورد کلیه پیشنهادهای واصله در خصوص اجرای طرح طبقه بندی مشاغل بر اساس
مصوبه های ملاک عمل.
ü نظارت بر چگونگی
اجرای آئین نامه اداری و استخدامی
شهردارها و سازمانهای وابسته
ü نظارت بر اجرای
تشکیلات ابلاغی از سوی سازمان شهردارها و
دهیاریهای کشور
ü نظارت بر فرایند
جذب و به کارگیری و تبدیل وضعیت نیروی انسانی بر اساس مجوزهای صادره از سوی سازمان
شهردارها و دهیاریهای کشور
ü بررسی اخذ تصمیم
در خصوص ماموریت و انتقال کارکنان شهرداریها و سازمانهای وابسته
ü بررسی پرونده
های کارکنان متقاضی احراز رتبه ارشد در طرح مسیر ارتقاءشغلی و اعطای آن
ü بررسی پرونده
های کارکنان متقاضی احراز رتبه خبره و عالی در طرح مسیر ارتقاء شغلی و ارائه آن به سازمان شهرداریها و
دهیاریهای کشورجهت اخذ تصمیم
ü نظارت بر اجرای
صحیح آئین نامه ها و دستور العملها ی صادره از سوی مراجع ذیربط
ü بررسی و اظهار نظر در باره ساختار تشکیلاتی پیشنهادی شهردارها
و سازمانهای وابسته بر اساس ضوابط ابلاغی
سازمان شهردارها و دهیاریهای کشور